Curaçao - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Hannes Esselink - WaarBenJij.nu Curaçao - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Hannes Esselink - WaarBenJij.nu

Curaçao

Door: Hannes Esselink

Blijf op de hoogte en volg Hannes

12 December 2014 | Curaçao, Curaçao

Hallo,

Om het thuisfront toch een beetje op te hoogte te houden van hoe het hier met mij gaat op het zonnige Curaçao.



Met mij gaat het goed.

Groeten,

Hannes

  • 12 December 2014 - 14:41

    Jeroen:

    Hoi Hannes,

    Leuk om ook jouw verhaal te lezen. Ik lees dat je het erg naar je zin hebt. Ook aardig dat je met dit verslag even denkt aan het thuisfront, zoals wij ook aan jou denken. Fijn dat je je verhaal beknopt schrijft zodat mensen hier niet teveel van hun kostbare tijd aan hoeven te besteden. Het ga je goed, maar dat had ik al gelezen! Succes nog daar en tot over 2 weken!

    Jeroen Bod

  • 12 December 2014 - 16:12

    Sandahl Kortekaas:

    Waaaauw, Ik ben blij om te horen dat het goed met je gaat!!!

  • 12 December 2014 - 16:18

    Koen Huisinga:

    Literaire werken als Multatuli en De ontdekking van de hemel zijn hier niets bij. Werkelijk waar een eminent stukje literatuur. Het lezen van zo'n memorandum geeft veel voldoening!

    Chapeau

  • 12 December 2014 - 19:27

    Beau :

    Hannesje!!! Goed besig kerel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hannes

Curaçao

Actief sinds 12 Dec. 2014
Verslag gelezen: 1470
Totaal aantal bezoekers 2583

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2014 - 30 December 2014

Curacao

Landen bezocht: